Pervitin
Zainep
Dobrý Den chci se zeptat proč po dávce pervitinu šnupnuti do nosu přijde zvracení po 5-10.min jdu zvracet někdy i po 3min hned zvracim. Co jsou to za příznaky ?? Budu ráda když mi provádíte děkuji předem. Zainep

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Napsala jste dva podobné dotazy, odpovím tedy na oba dva naráz.
Zdali jde o nějaké Vaše somatické zdravotní potíže, bohužel, nezjistíme přes net a bez vyšetření lékařem. Pokud by šlo o nějakou reakci na přidanou příměs, kterou třeba (?) pervitin obsahuje (aniž byste to věděla), také to nepoznáme bez toxikologického rozboru bez vědomí toho, co jste vlastně užila a co daná látka vše obsahuje.
Nicméně, stálo by zato se zamyslet nad tím, že Vám Vaše tělo (stejně tak psychika) dávají jasný signál, že něco není v pořádku. Dávají Vám jasně najevo, že konzumace ,,pervitinu" není pro Vás to pravé ořechové. Netlačila bych na pilu, pokud Vám po užití není dobře, zkuste se dalším konzumacím vyhnout.
Pokud byste s odoláním měla problém a nešlo to, ozvěte se, mohla byste zajít do nějakého centra, kde byste o všem co je třeba mohla nezávazně pohovořit a poradila se co a jak dál...
Kdyby něco, pište.
S pozdravem, MK