poppers
eve1902
Dobrý den
Chci se zeptat jak hodně poppers poškozuje plíce a nos a jak hodně bych to musela užívat aby se mi opravdu něco vážneho stalo .
Děkuju

Odpověděl: Amrit Sen
Eve, zdravím Vás,
díky za důvěru. Dobře, že se ptáte a máte zájem zachovat si zdraví. Každý člověk je jedinečně nastavený originál a drogy na něj mohou působit různě, stejně tak dopady na zdraví, psychiku a organismus, se mohou u jednotlivců lišit. Tolik k dotazu, jak hodně, nebo málo užívat, aby se Vám něco vážného stalo, nestalo, pamatujte, že rozhodně nejde o "bezpečnou" drogu, přestože ji koupit v některých obchodech, či na internetu.
Pokud tedy nechcete poškození zdraví riskovat, od užití Poppers upusťte, naše doporučení zní, neužívejte je vůbec.
Zpravidla jde o směs těkavých látek, velmi hořlavých organických rozpouštědel, zejména dusitanu amylnatého a dalších alkylnitritů, včetně isobutyl a butyl nitritu.
Kromě podráždění, poleptání kůže, sliznic, dýchacích cest a plic, případně alergických reakcí, Poppers "rozpouští" a ničí mozkové buňky, které se neobnovují a podobně, jako další rozpouštědla, kromě neblahého vlivu na centrální nervovou soustavu, mohou mít, právě na mozek, nevratný devastační účinek.
Bezprostředním závažným rizikem po požití Poppers, je prudký pokles krevního tlaku a zvýšení tepové frekvence. Proto je velmi nebezpečné, kombinovat je se stimulačními drogami.
Užívání Poppers je mimořádně rizikové, zejména pro osoby s oslabeným imunitním systémem. Také pro anemiky (trpící chudokrevností), těhotné, pro osoby po mozkové příhodě, či poranění hlavy, kardiaky, osoby s kardiovaskulárními problémy, hyperteniky, nebo uživatele vyšších dávek léků s obsahem aspirinu.
Zdravotní problémy mohou Poppers, způsobit i osobám mimo uvedené rizikové skupiny a to především při časté konzumaci nebo vysoké dávce. I po několika dnech od posledního užití, prokázaly vědecké studie, snížení obranyschopnosti imunitního systému.
V případě, že od úmyslu Poppers užít, nebo užívat, neustoupíte, buďte opatrná.
Dejte si pozor na možnou ztrátu stability, pokud byste mocně inhalovala vestoje. Mohla byste zavrávorat, upadnout, případně omdlít a způsobit si vážná zranění. Také neinhalovat v místnosti, nebo blízkosti otevřeného ohně, či plamene.
Jde o velmi jedovatou látku, takže při polknutí, volejte rychlou lékařskou pomoc.
Vzhledem k tomu, že po inhalaci může způsobit uvolnění sexuálních zábran, existuje zvýšené riziko přenosu pohlavních a dalších nakažlivých nemocí. Bezprostředně smrtící. může být kombinace Poppers a Viagry.
Stačí takto?
K tématu, z našich stránek:
http://www.drogovaporadna.cz/tekave-latky.html
http://www.drogovaporadna.cz/tekave-latky/poppers.html
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrná,
Amrit Sen.