Buchny na chodníku
pedrosman
Zdravím jsem bývalí narkoman a dost se moje oči všímají stříkaček u laviček v parku na sídlišti a když to nahlásím na městskou policii tak mi řeknou že to seberou a druhý den tam buchna pořád leží.jsem na toto citlivý jelikož je velké riziko infekčních nemocí a ohrožujete to prostě celkově pobyt v parku.Děkuji Pedrosman

Odpověděl: Markéta Kordová
Pedrosmane, zdravím Vás.
Váš zájem o minimalizaci rizik je chvályhodný!
Pokud máte špatnou zkušenost s PČR zkuste se obrátit na naše kolegy z Terénních programů a domluvit se s nimi, zda by na místo, o kterém píšete Vy, nemrkli. Zvláště pokud se situace opakuje a s největší pravděpodobností se v této lokalitě uživatelé vyskytují...
Terénní práce probíhá ve všední dny od 14.00 do 19.00 hodin na veřejných prostranstvích především v centru Prahy.
V pondělí a čtvrtek od 14.00 do 18.00 hod. parkuje ve Washingtonově ulici (nedaleko Václavského náměstí u Vrchlického sadů) naše sanitka. Kromě výměnného programu a poradenství zde poskytujeme také základní zdravotní ošetření a testování na infekční choroby (HIV, žloutenka typu C, syfilis).
V lokalitách Prahy 2, Prahy 5 a Prahy 13 fungují terénní programy v úterý a v pátek od 14.00 do 19.00 hodin.
Místa, kde je možné terénní pracovníky kontaktovat, zjistíte na níže uvedených telefonních číslech. Část programu zajišťují externí terénní pracovníci, kteří navštěvují místa, kam se profesionální terénní pracovníci nedostanou (například byty injekčních uživatelů drog).
pevná linka: 224 920 577
mobil: 603 209 948 (po-pá 14-19 hod.)
mobil pro Prahu 2, 5 a 13: 774 002 235 (út, pá 14-19 hod.).
Mějte se fajn, ať se abstinence daří!
S pozdravem, MK