Podekovani
No name
Díky za odpověď. Nic neberu před dva měsíce to bych tedy měla bejt asi ok ze jo? Je mi ale divně jsem dost rozsekana. Zlepší se to? Možná bych i někam zašla ale nevím kam.
Dekuju

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím.
Děkujeme za Vaše díky, zpětná vazba nás vždy mile potěší. Dále gratuluji k dvouměsíční abstinenci, to je skvělé, máte můj obdiv.
Testy byste měla mít s největší pravděpodobností v pořádku, ale mám za to, že nic nezkazíte tím, že se sama pro jistotu otestujete, abyste to věděla.
S délkou abstinence by se mělo vše vrátit postupně zase do normálu. Chápu, že teď se cítíte asi všelijak a možná všem těm stavům co prožíváte, asi nerozumíte. Proto by bylo rozumné se na odbornou pomoc obrátit, trochu se v tom všem zorientovat, doplnit si informace, mít možnost hovořit o tom co se děje, jak Vám v tom je, nebít v tom sama...
Netuším, odkud jste. Pokud z Prahy můžete se obrátit na některé z našich ambulantních pracovišť, kontakty a další info viz přiložené odkazy:
http://www.sananim.cz/denni-stacionar-(dst).html
http://www.sananim.cz/adiktologicka-ambulance.html
Zdali jste odjinud, tak zde databáze s kontakty po celé ČR: www.drogy-info.cz - v rubrice Mapa pomoci zadat kraj, okres, město a druh služby. Nebo napište ještě jednou a uveďte, o jakou lokalitu by šlo (větší Vám dobře dostupná města), pokusíme se Vás vhodně nasměrovat.
Tak se držte!
S pozdravem, MK