Dotaz
No name
Dobrý den.
Jak zjistím ze uz v sobě nic nemám jako že jsem čistá a budu mít ok test?
Díky
Jo jedná se o piko a trávu dik

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím.
Zřejmě nedopatřením jste zadala totožný dotaz dvakrát. První verze je již zodpovězena, pro jistotu kopíruji odpověď i sem.
Mějte se fajn, MK
Kopie:
Netuším, kdy jste užila naposledy, ani jak Vaše předešlá konzumace vypadala, tedy jak moc či méně jste intenzivně konzumovala.
Záleží na několika důležitých faktorech, jako je již zmíněná intenzita/frekvence předešlého užívání, na kvalitě konzumovaných drog a také na organismu, jak dalece je nebo není je schopen se rychle vypořádat s odbouráním toxických látek z těla. Je to tedy velmi individuální a proto to nelze zcela přesně určit.
Máme orientační údaje, ale podotýkám, že jsou pouze orientační z důvodů zmíněných výše.
PERVITIN
detekce moč = 3 až 21 dní (při ,,občasné" konzumaci cca do týdne)
detekce krev = 1 až 3 dny
detekce sliny = totožná jako u krve
THC
detekce moč = 1 až 30 dní (lze i déle u každodenních uživatelů, při konzumaci občas do 14 dní)
detekce krev = do 14 dní (při občasném užití cca týden)
detekce sliny = jako u krve
Také nelze opomenout skutečnost, že právě THC se usazuje v tucích, ze kterých  se postupně uvolňuje do organismu a tam metabolizuje. Metabolity u běžně dostupných a používaných orientačních testů mohou prokázat pozitivní výsledek poměrně dlouhou dobu. To znamená, že dotyčná testovaná osoba nemusí být přímo pod vlivem drogy, ale je to důkaz, že v posledních dnech bylo THC konzumováno.
Pokud Vás zajímá, jak na tom jste, můžete si sama na své náklady zakoupit volně prodejný orientační test z moči. V lékárnách jsou běžně k dostání nebo lze také objednat přes net (test na THC a metamfetamin). A sama se doma otestovat, použití testu je velmi jednoduché, vše je podrobně popsáno v příbalovém letáku.
Stačí to v tuto chvíli takto? Pokud Vás ještě něco zajímá, neváhejte se ještě ozvat.
Mějte se hezky a buďte opatrná, s drogami nebývá vždy úplně ,,legrace".
S pozdravem, MK