Toxicka psychoza
Inga
Dakujem Vam za odpoved,dceru,,,vzit,,,znamena vziat ju z nemocnice prec,lekari ju ovsem puatit rate nechcu a ani vraj nemozempodpisat revers,ze snad to dali nejak sudne,aby nemohlapodpisat revers,ani nikto zrodiny ,a ano dcera by bola,,,na krku,,,mojej matke ,sestram,ktore maju svoje rodiny a nie je to mozne,pokial sa ja nevratim,mam trojtyzdnove turnusy,samozrejme dceru vsetci neustale preavedcujeme o nutnosti liecby,konecne rozhodnutie bude ozaj na nej,Estenraz Vam dakujem za odpoved,co sa mna tyka ziadne sedenia si dovolit v rakusku nemozem,robim 24 hod.opatrovatelku seniorov,doma sa budem ,,davat dopkopy,,este dotaz,myslite si ,ze ani pevna vola a velke chcenie,sport atd. by nezabranilo tomu,aby sa dcera naspat nevratila k drogam???

Odpověděl: Amrit Sen
Paní Ingo, opět zdravím.
Nezlobte se, ale tomu, proč dcera nemůže podepsat revers, nerozumím. Musela by být soudně zbavená svéprávnosti, nebo sebe, případně někoho dalšího, bezprostředně ohrožovat na životě.
Každopádně, lékaři vědí, co dělají a Vaše dcera je ve správný čas, na správném místě.
O tom. že si Vy, ani rodina, nemůžete dovolit dospělou, závislou dceru, uvázat na krk, nepochybuji.
Bylo by to zlé, jak pro ni, pro Vás i všechny ostatní. Nikomu by to neprospělo a limitovalo její úzdravu.
Nejsem vědma. Zázraky se dějí. Jestli se Vaše dcera dokáže se závislostí úspěšně popasovat a uzdravit bez léčby, nemohu vědět. Ze zkušenosti se přikláním k tomu, že nikoli.
Zabývat se v tuto chvíli, naprosto předčasnou chimérou, že Vaši dceru spasí sport a podobně, který sice může být důležitou součástí její cesty k úzdravě, by ale bylo naivní a zavádějící.
Jak jsem už několikrát psal, o dceru je postaráno, pomoc potřebujete především Vy. Jakou, a na koho se obrátit, už víte.
Nezlobte se, ale mám pocit, že některé, nevýhodné vzorce jednání, máte s dcerou společné.
Vykročte z bludného kruhu sebeujišťování a znejišťování. Navažte kontakt s intenzivní odbornou podporou a vytrvejte.
Na závěr, opakovanou, chápající a vlídnou výzvu: „S každou užitečnou změnou, je třeba začít u sebe."
Přeji Vám vše dobré,
Amrit Sen.