Krevní testy
BHLZed
Dobrý den chtěl bych se zeptat ohledně toho, jestli mi najdou v krvi trávu když jsem ji zkoušel před víc jak rokem a jdu na testy jestli nemam alergii na lepek. Vubec ji nekourim pred rokem jsem ji zkoušel, nekolikrat jsem si dal z bonga. Z toho mi to asi nepoznaji, když to nejsou testy primo na travu ze? Ja se v tym nevyznam. Predem dekuju za odpověd...

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás.
Díky za důvěru. Při běžných lékařských vyšetřeních se testy na detekci drog nedělají. Tím spíš při vyšetřeních na alergii. Provádějí se pouze v cílených případech, pokud k nim je objektivní důvod, a to jen se souhlasem pacienta.
Výjimkou jsou testy při silničních kontrolách, nebo na pracovišti, i tak se souhlasem testovaného, pokud je tato okolnost zohledněna v pracovní smlouvě.
Odmítnutí takového testu může mít následky, například v souvislosti se silniční kontrolou, kdy může být komplikující okolností.
Další výjimkou je testouvání v souvislosti s podezřením z protiprávního jednání, nebo vyšetřováním trestného činu, kde může být odmítnutí velmi přitěžující.
A pak samozřejmě, z rozhodnutí soudu...
Pokud jste užil drogu s obsahem THC jednorázově, navíc déle, než před rokem, nemůže žádný test THC zachytit.
Přítomnost THC, obsaženého v marihuaně a dalších "konopných" drogách, se většinou, v závislosti na druhu testu, ale zejména na frekvenci užívání, množství a kvalitě drogy, také na metabolismu každého testovaného, detekuje zhruba v těchto časových úsecích:
Detekce z moči 1 - 30 dní, výjimečně déle, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do 14 dní
Detekce z krve do 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do 10 dní
Doba, po kterou lze výše uvedené drogy zjistit ze slin a potu, je obdobná, jako u testů ze vzorku krve.
Nemáte se tedy čeho bát.
I tak na sebe buďte opatrný.
Přeji Vám vše dobré,
Amrit Sen.