Thc
Bader
Dobrý den.
Můj dotaz spočívá v tom,jak dlouho se mi v moci udrží thc když jsem to užíval téměř denně před spaním po dobu cca 5ti let. Ne li déle. Přestal jsem to užívat zhruba před týdnem(moc dobře se mi nespi),ale chci se dostat do velmi dobře placeného zaměstnání(tak mi to za to nestojí pokračovat), kde provádějí testy na drogy. Je mi více než 30 a mám zhruba 75kg.
Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Gratuluji k takto důležitému rozhodnutí, potažmo kroku.
Na Vaši otázku nelze bohužel, zcela přesně odpovědět, jelikož je to velmi individuální. Záleží na několika faktorech, jako je intenzita předešlé konzumace, kvalita užívané drogy a nastavení organismu. Máme tedy pouze údaje, které jsou orientační, u každého to může být trochu jinak.
THC:
detekce moč = 1 až 30 dní (lze i déle u každodenních dlouhodobých uživatelů, při konzumaci občas do 14 dní)
detekce krev = do 14 dní (při občasném užití cca týden)
detekce sliny = jako u krve
Také nejde opomenout skutečnost, že právě THC se usazuje v tucích, z nich se postupně uvolňuje do organismu a metabolizuje. Metabolity u běžně dostupných a používaných testů ukážou pozitivní výsledek oproti jiným drogám poměrně dlouho. To znamená, že dotyčná testovaná osoba nemusí být přímo pod vlivem drogy, nicméně je to důkaz, že v posledních dnech byla droga konzumována.
Uvedl jste, že jste více jak 5 let intenzivně užíval. To znamená, že se budete pohybovat v té vyšší hranici. Doporučuji cca po třech týdnech od poslední konzumace zakoupit volně prodejné testy (v lékárnách jsou běžně k dispozici, také na netu) a sám se otestovat, abyste věděl, jak na tom jste. Použití je velmi snadné, vše je podrobně popsáno v příbalovém letáku. Doporučuji test na moč, jak je uvedeno výše, právě v moči se dá látka detekovat nejdéle.
Pokud byste měl s vysazením marihuany nějaké potíže, můžete mrknout na web, který je celý věnovaný konopným drogám, je zde také k dispozici on-line léčba: www.koncimshulenim.cz.
Tak držím palce, kdyby něco, klidně ještě napište.
S pozdravem, MK