Otazka
brouca
Dobry den, co clovek potrebuje proto, aby se mohl stat pracovnikem ve Vasem nebo Vam podobnem stredisku? Je treba VS vzdelani nebo staci VOS nebo jen nejaky kurz?

Odpověděl: Petr Nosek
Dobry den. Nemohu mluvit za jiná zařízení či střediska provozovaná jinými organizacemi. V Kontaktním centru SANANIM však není nutné mít ukoncčené VŠ vzdělání. Podmínkou je minimálně střední škola v oboru či VOŠ (eventuelně i započatá). Výhodou jsou samozřejmě veškeré další absolvované praxe či výcviky v oboru práce s lidmi a komunikace s nimi (kurzy krizové intervence apod.) Doufám, že tato odpověď je pro Vás dostačující, případné další informace samozřejmě rádi poskytneme. Pro případné zájemce o zaměstnání je na našich web-sites rubrika inzerce, kde je možné získat více informací o volných místech a požadavcích na ně...