poppers
karel
Dobrý den,chci se zeptat na poppers,jeho účinky a jaká je u něj závislost, je-li vůbec nějaká, případně jak se má při sexu brát, aby k ní nedošlo nebo aby nedošlo k poškození zdraví apod. Díky.

Odpověděl: Amrit Sen
Karle, zdravím Vás.
Díky za důvěru. Účinek po inhalaci Poppers je velmi krátkodobý. Dojde k jakémusi "obluzení", které doprovází uvolnění svalstva. S obojím může souviset ochabnutí zábran, jak psychických, tak fyzických. I proto je mívají v oblibě něteří gayové. Nepředstavujte si pod tím ale "kdoví co". Lidé si často myslí, že Poppers přímo působí, jako afrodiziakum. Je to nesmysl a marketingový tah. Při silné intoxikaci Poppers, může dojít i k změněnému vnímání barev. Euforický potenciál Poppers není nijak závratný, reálně spíše nulový a účinek trvá po první inhalaci několik málo minut, následně vteřin.
Fyzická závislost u Poppers nebyla prokázána, ale psychickou závislost si můžete, podobně jako na ledasčems, úspěšně vypěstovat.
Náplní a posláním naší poradny, je především pomoc lidem v úzkých a trápení, jak uživatelům návykových látek a jejich blízkým, tak nejširší veřejnosti. Často jde o život.
Návodné odpovědi od nás proto nečekejte.
Užívání drog v důsledku obrušuje city a ničí to nejcennější, co jsme dostali do vínku. Dar, o který máme pečovat, rozvíjet jej, kultivovat, hýčkat a chránit. Mám na mysli dar lásky, schopnost milovat.
Bude tedy rozumější se s dotazem, jak při sexu brát Poppers, obrátit na fóra a stránky drogových sympatizantů, experimentátorů a nadšenců. Je jich na síti více, než dost.
Pokud nechcete riskovat poškození zdraví, od užití Poppers upusťte. Jde o těkavou látku, na bázi velmi hořlavých organických rozpouštědel. Kromě podráždění, poleptání kůže, sliznic, dýchacích cest a plic, případně alergických reakcí, Poppers "rozpouští" a ničí mozkové buňky, které se, jak známo, neobnovují. Pozor na možnou ztrátu stability, pokud byste mocně inhaloval vestoje. Mohl byste zavrávorat, upadnout, případně omdlít a způsobit si vážná zranění.
K tématu z našich stránek:
http://www.drogovaporadna.cz/tekave-latky.html
http://www.drogovaporadna.cz/tekave-latky/poppers.html
Stačí takto?
Přeji Vám vše dobré,
Amrit Sen.