Detox
Alex
Dobry den, prosim mam dotaz ohledně detixu. Přítel se snaží sam přestat. Šňupal pervitin. Již 7 dni spí a nebo jí. Pak zvládne jeden den v práci a zase spí. Jak dlouho toto může trvat. Vim, že je to beh na dlohou trať, ale chtěla bych mu nějak pomoci. Do poradny nijam nechce. Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
po vysazení pervitinu se tělo snaží dočerpat všechnu energii, kterou na droze vydávalo. Proto lidé hodně spí a jí. Spánek se znormalizuje veli brzy, v řádnu dní, velká chu´t k jídlu většinou přetrvá, i několik měsíců. Záleží také na tom, jak moc a jak dlouho bral. To všechno jsou ale jen fyzické příznaky abstinence. mnohem větším rizikem jsou chutě, změny nálad a psychické potíže, které se mohou v brzké době objevit. Kvůli těm pak většinou lidé vyhledávají odbornou pomoc.
Přeji hodně sil Vám i jemu, kdyby abstinování nešlo tak hladce, jak předpokládá, můžete se kdykoliv znovu ozvat a třeba by se nám podařilo vymyslet nějakou formu pomoci, kterou by přijal.