musím přestat ale kdo mi to zaplatí?
No nevím
Jsem dlouholetým uživatelem methanfetaminu. Víc než než droga samotná mi škodí prostředí. Prostě to bere už každý idiot a dochází (já nechápu proč.. ) ke kriminální činnosti, pominu-li výrobu a distribuci, jako krádeže, podvody, vydírání atd... Jsem těmito okolnostmi nucen s tím přestat. Jenže po cca 10 letech to téměř nejde že 2 důvodů. Ta chuť a ta doba odvykání nebo spíše abstinence. Nelze fungovat normálně tak 2 týdny. A za tu dobu je možné přijít o vše... (práce=penize=život ve společnosti) no je to dlouhé... Musím přestat s něčím co mi pomáhá žít protože společnost to zakazuje... Držte mi palce a nebo poraďte 😁. P.

Odpověděl: Jakub Chudomel
Zdravím vás,
díky za dotaz.
Dle mého je to opačně - o všechno přijdete, když nepřestanete.
Myslím, že abyste vůči sobě byl poctivý, měl byste svoji situaci probrat s odborníkem. Důkladně a detailně. K ničemu se zatím, než se nějak rozhodnete, nemusíte zavazovat. Odvykací programy jsou různé, ambulantní i pobytové, dlouhodobé i krátkodobé, ale nejdříve se musíte zorientovat v tom, jak na tom opravdu jste a podle toho si nechat doporučit, co s tím. Sám na to asi nestačíte, nefungujete ani dva týdny.
Doporučuji, abyste se stavil v nějakém káčku, kde klidně anonymně zjistíte, jaké máte možnosti. Nepíšete, odkud jste. V Praze doporučuji naše zařízení na adrese Na Skalce 819/15, Praha 5. Telefony: 605 240 501, nebo 283 872 186.
Více zde: http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
Již spousta lidí před vámi s drogami přestat dokázala, a žijí spokojený život. Nevidím důvod, proč byste se mezi ně nemohl zařadit i vy.
Kdybyste stál o jiné kontakty, nebo se na něco doptat, klidně napište.
Mějte se hezky J.Chudomel