prechod z metad. Na subotex
Tony
Dekuji za odpoved,ale moc mi to nepomohlo. Rád bych přijel a promluvil s Vámi.ale jsem z Ústí nad labem je to pro mě nutné. Jsem tam 6let a ani jsem nedal ani jednu dolů. A tak jsem se rozhodl pro tohle. Je to lepší a mužů i cestovat atd. Tak mi nějak poraďte prosím. Děkuji velice moc Tony

Odpověděl: Markéta Kordová
Tony, opět Vás zdravím.
Chápu, že jste si asi představoval nějakou konkrétnější odpověď, ale bohužel, neumím touto formou přes internet vymyslet jinou možnost, nežli tu, že si zajedete k nám do CADASu a poradíte se o tom co by se dalo ve Vaší situaci dělat s některým z našich lékařů.  U Vás moc možností není, je tam pouze jeden substituční program a tam předpokládám, docházíte...
Specializované ambulantní služby CADAS, SANANIM
Žitná 51
Praha 1
(mapa)
GSM: +420 603 831 815
Spálená 12
Praha 1
(nedaleko stanice metra B Národní třída; 1. patro budovy Studentského zdravotního ústavu - mapa)
Telefon: +420 222 924 245
GSM: +420 702 036 240
Email: cadas@sananim.cz
CADAS sídlí ve dvou ambulancích, na dvou adresách, je tedy třeba se při telefonickém objednání zeptat na jakou adresu máte dorazit.
http://www.sananim.cz/specializovane-ambulantni-sluzby-cadas/co-nabizime.html
http://www.sananim.cz/specializovane-ambulantni-sluzby-cadas/komu-je-cadas-urcen.html
Lékaři: MUDr. Jan Audrlický, Doc. MUDr. PhDr. Kamil Kalina CSc., MUDr. Jana Novotná
Mějte se zatím hezky, přeji, ať se Vám to podaří brzy začít řešit.
S pozdravem, MK