Omameni
Big
Dobry den mam takovy problem. Nedavno sem byl u kamarada s pul rocnim stenetem . a nabidl mi alkohol psovi dal vodu . vYpil sem jednu pulku. A za deset minut asi se mi motalo v hlave nemel sem sliny necitil sem svaly .. Sucho v ustech byl sem mimo. A pes nemohl na nohy neudrzel se. A taky mel sucho v tlame.nevite nahodou co to mohlo byt za droga ? Dekuji vam za odpoved

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
díky za důvěru. Nezlobte se, ale takto na dálku není možné odhadnout, jestli vůbec, ani o jakou látku mohlo jít.
Píšete, že jste pil alkohol, "vypil jednu půlku"..., netuším, jestli míníte zmíněný alkohol, ani jaké množství jste ho vypil, nebo jestli jste snad pil i vodu, kterou dostal Váš pejsek. Ten by ale, jen tak vodu s obsahem psychotropní látky, nebo "jedu", nevypil.
Nezlobte se, jak příhodu popisujete, mi přijde "přitažená za vlasy". Daleko pravděpodobnější je možnost, že Váš stav mohl být zcela jednoduše způsobený alkoholem, případně, že píšete z jiného důvodu, než by se mohlo na první pohled zdát.
Zkuste situaci popsat srozumitelněji, třeba ji i Vy sám, s odstupem nahlédnete jinak, než ve chvíli, kdy jste dotaz psal.
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrný,
Amrit Sen.