poppers
sygy
Pondělí podvečer, posedávám před počítačem. Projíždím prohlížeč, přitom přemýšlím. Popper? potřebuju popper? Proboha pochopitelně. Pro pořádnou párty prostě potřebuješ popper, pousmívámse. Pack patnácti popperů pouze po pětiset padesáti pěti penězích? Pohoda. Poskakuju, pískámsi. Prostě parádní pořízení. Potom přemýšlím, pětset padesát? Příliš podezřelé. Pečlivě prohlížím produkt, přičemž přichází první problém. Pětset padesát pouze pro případ posledního použití. Poslední použití? Popper potřebuju používat pořád, pitomci. Pravděpodobnost přečuchání popperem prej přesahuje pět procent, přesto popper používá polovina populace. Potom prohlížím prodejny popperů podrobně. Podruhé přichází pack popperů. Pouze pět, povzdechuju, pak počítám. Páteční párty, pět popperů, pro patnáct přátel? Postačí. Přichází pátek podvečer. Postávám před Perpetem, přičemž patnáct, podotýkám plnoletých přátel, poskakuje po přilehlém parkovišti. Pravděpodobně předvádí parkour. Pití piva představě příznivě pomáhá. Potřebujete pořádně přes piču parchanti! Pokřikuju. Přitom potají počuchávám popper. Pokladnímu platíme pade, potom pokračujeme přímo před plac. Pauza! Poctivě přičichnem popper, pak pokračujem. Písníčky připomínající pravěk, pochopitelně podporujeme pivkama a popperem. Pochvíli potepávání pozvednu pohled v před, přičemž předemnou poskakuje převelice pohledné pozadí. Přibližně padesát, přesto pěkná prdel. Pravděpodobně palestinka. Přeci podle pleti a přízvuku poznám palestinku. Potom plácnu paní přes prdel! Po pootočení paní předemnou přichází příjemné pozdvižení. Především pozdvižení penisu, protože paní pyšnícíse pětkami, přetékají prsa přes podprsenku. Při pohledu na prsatou, povykující paní potřebuju použít popper, protože pociťuju přílišné pocení pod prdelí. Přičichuju popperu, prsatice potichu přihlíží. Potom pošeptá. Pošleš prosimtě? Podívejte, popper používám pouze v případě první pomoci, protože přílišné používání popru podporuje porod. Přílišné používání? Porod? Plácám pičoviny. Prostě pošlu paní přičichnout. Paní poděkuje, pošle pusu, pak pospíchá pryč, pravděpodobně pro pití, pač pach z pusy připomínal parno. Potom pojednom přivolávám přátelé. Pojďte přičichnout popperu. Pacholci poflakujícíse po place příliš pili, proto popper pravděpodobně povynecháme, podáváme přímo povzbuzující pilulky. Pilulky připomínající pandy perfektně potlačí pocit přepracovanosti. Potřebujete pořád pohyb, pociťujete potřebu povídat pičoviny, především potřebujete pořád pít. Přichází pár povedených puberťáků, pravděpodobně potřebují pilulky, protože při prvním pohledu působí přejetě. Pilulky prodávám pouze přátelům pánové, prosím pokračujte. Podráždění puberťáčci prostě potřebují pilulky, proto použijí prostředky potřebné pro přivlastnění pilulek. Pěkný přepadení parchanti, povzdychuju. Potom přivolají, početnou, poblíž postávající partu. Poohlédnuse poklesle po Perpetu, přitom pohledem potkávám pár pospávajících parťáků. Pěkně pomáháte příteli. Pilulky pochopitelně přistály pod prsty podělaných, přejetých puberťáků. Provokativně pořvávám, přiteplený píče! Pozdvihuju prostředníček. Půjdu pryč, přemýšlím. Prvně pořádně přičuchnu popper, pak padám. Před Perpetem postává pár přátel. Prosimvás poslouchejte, právě proběhlo přepadení. Podpůrné pilulky padly! Poklidní, pokuřující přátelé, právě pchající pyrex, požadují pouze popper. Prej pošli popper..Pošlu pěknou piču parchanti. Při předlouhém popotahování popru přichází policie. Před policií použití popperu pochopitelně popřu. Policií přesto připadám příliš podezřelý,protože pravděpodobně poznají pach popperu. Poslyšte pane, prej prodáváte puberťákům pilulky. Pod pokožkou pociťuji příval popperu, proto přestanu povídat. Potom prásk! Padám před policií a přiblble přihlížející partou, palicí přímo přes patník. Policie přivolává pracovníky pohotovosti, protože potřebuju preventivní prohlídku. Probírámse. Prohlížím pohotovostní pokoje. Pracovníci poskytující první pomoc pobíhají, pokřikují, prostě panuje panika. Potom promluvím. Potřebuju popper! Překvapení pracovníci přemýšlejí, proč potřebuju popper. Protože po přičichnutí popperu, přestanu potřebovat pomoc pitomci. Paní poslušně přináší popper,prostě pohoda. Posedávám před pokojem pohotovosti, připomínámsi páteční párty. Perpetum, popper, piva, prsa, pilulky, přepadení, potom přišla pohotovost. Proto prosimtě pamatuj, páteční popper párty prostě potřebuješ!

Odpověděl: Amrit Sen
Sygy, zdravím Vás.
Respekt Vašemu literárnímu útvaru. Nerozumím však potřebě, posílat ho na naši poradnu.
Humor? Možná, ale zkuste respektovat poslání poradny. Tím je především pomoc lidem v úzkých, nouzi a trápení, v souvislosti s užíváním návykových látek, jejich blízkým i nejširší veřejnosti. Často jde o život.
Doporučuji Vám napříště svá díla prezentovat jinde, s šancí na příznivější odezvu. Míst a příležitostí, máte na síti i mimo ni, habaděj.
Takto ubíráte čas a prostor lidem, kteří trpí, volají o pomoc.
Naše kapacita, je vzhledem k vytíženosti poradny a dalším pracovním povinnostem odpovídajících, limitována.
Na méně závažném fóru, bych se Vám možná pokusil odpovědět rovněž slovy, počínajícími pouze písmenem  "p", ale čas, který jsem Vašemu "dotazu" vyhradil, snad chápete, právě vypršel...
Přeji Vám vše dobré, Amrit Sen.