Rekonvalescence po dlouhém večeru
Kaja
Dobrý den, měl bych na Vás dotaz. Jsem příležitostni užívatel extáze, kokainu, když už prožiju noc na takových drogách, nemichám je, buď jedno a nebo druhé. Ráno přijdu domů, chci pomoci tělu a hlavě, ovoce, fresh džusy, co je ještě dobrého používat? Aby se zabránilo negativním dojezdům.
Děkuji za Vaši odpověď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, Kájo.
Dojezdy ke konzumacím patří. Někdo je snáší lépe, někdo hůře, je to individuální a záleží na typu drogy a na jedinci. Také mohou udělat ,,své" příměsi, které se do drog dost často přidávají, o kterých Vy - konzumenti nemusíte ani vědět...
Užívat drogy je vždy nebezpečné, pokud užíváte, je třeba nepokračovat v několikadenních jízdách a nechat organismus včetně psychiky vždy po konzumaci řádně odpočinout, zregenerovat. Především drogy nekombinovat a to ani s alkoholem, THC či léky. Mezi jednotlivými konzumacemi uržovat co nejdelší časové úseky (čím delší, tím samozřejmě lepší), doplnit vitaminy, minerály, vyváženě se stravovat, udržovat pitný režim (nealko), dělat si radost a věnovat se jiným činnostem co s drogami nesouvisí. Ale ani to Vám nezaručí, že nebudete mít nepříjemný dojezd, bohužel.
Mějte se hezky a buďte opatrný.
MK