Spánek
Denisaaa
Dobrý den, mám dotaz. Poslední dobou se mi stává, že když jdu po nějaké party spat, spím tak 3 hodiny,pak se probudím a už nemohu dal spat. Cítím se pak celý den rozladena a podrážděná
.
Stává se mi to, když užiju nějakou drogu,což není moc často,ale i když jen piku.nikdy se mj to nestavalo až teď
Můžete mi říct cimje to způsobeno?
Děkuji předem.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den, Deniso.
Ve své otázce jste si vlastně odpověděla sama. Uvádíte, že se Vám to stává pouze po konzumaci. Pokud v jiných obdobích (kdy nic nekonzumujete) toto nepociťujete, příčina je asi jasná. Zvláště pokud užijete stimulační drogy, není se pak čemu divit. Organismus je nepřirozeně vybuzen a účinek může trvat i nějakou dobu po té. Stejně tak rozlady nálad, ty bohužel k užívání drog, stejně tak alkoholu, patří.
Netuším, co a jak často užíváte, ale pokud pociťujete nepříjemné stavy, doporučuji si od všeho na nějaký čas odpočinout, nechat tělu i psychice čas na regeneraci. Čím déle to vydržíte, tím samozřejmě lépe.
Tak ať se Vám to daří! Kdyby něco, klidně ještě napište.
Mějte se hezky, MK