Extaze a tromboza
Marcy
Dobry den. Pred vic jak pul rokem mi zjistili trombozu v mozku. Beru denne warfarin 5mg. Chtela bych se zeptat, jestli muzu obcas(treba 2x do roka) uzit extazi. S pitim hodne vody, odpocinkem a hlidanim se, abych nespadla,pocitam. Dekuji

Odpověděl: Amrit Sen
Marcy, zdravím Vás,
vážím si projevené důvěry.
Užití MDMA - extáze, i dalších dog při mozkové trombóze je vždy velmi rizikovou záležitostí.
Kromě komplikací, které mohou vyústit v trvalé poškození mozku, se všemi případnými následky, které k němu patří, by Vám mohlo jít i bezprostředně o život.
Užití MDMA je vždy zátěží pro organismus, která snižuje jeho obranyschopnost. U nemocných lidí může způsobit zhoršení zdravotního stavu a zásadně zkomplikovat jak léčbu, tak úzdravu.
Doporučuji Vám se s plány užít jakoukoli drogu, při Vašem zdravotním stavu, rozloučit.
Užitečné odkazy:
http://cmp-manual.wbs.cz/400-TROMBOZA-ZIL-A-SPLAVU.html
http://www.plpt.cz/pages/trombosa_mozkovych_zil/custom_page.htm;jsessionid=49B1730138B889D7EFC26DF3B187F691?execution=e1s1
http://www.priznaky-projevy.cz/neurologie-neurochirugie/tromboza-mozkovych-zilnich-splavu-priznaky-projevy-symptomy
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrná,
Amrit Sen.