Nepodařená abstinence 2.
Sama
Dobrý den,
děkuji za velice ochotnou odpověď,
Je mi již jasné, že s takovým vztahem k látce, se z toho rozhodně nevysekám sama.
Stálo mě spoustu úsilí, abych se přestala vymlouvat a začala podnikat kroky k životu bez pervitinu. A dařilo se mi. Uvědomění, že není v mých vlastních silách překonat všechny překážky, ve mě vyvolalo zmatek a málem opět poslalo zpět. A to rozhodně nechci.
Vyhledat jakéhokoliv doktora, kadeřnici, nebo novou účetní je pro mě momentálně nadlidský úkol. Vždy až překombinovaně vyhledávám vhodného kandidáta, až se zamotám do vlastních požadavků a několikahodinový výběr ukončím tradičně prázdným neúspěchem.
Výsledek je jasný a já bych Vám byla nesmírně vděčná, kdyby jste mě nasměrovali k vhodnému odborníkovi z Brna,který by mi dopomohl k cestě za lepším já. Mohu si dovolit i soukromého psychologa. Víte o někom, prosím?
Fakt, že píšu Vám, abych jste mi doporučili, komu mohu napsat, je trochu komedie. Nevím, proč jsem se tak zasekla, jen vím, že to tak rozhodně nechci nechat.
Rozhodně Vám chci poděkovat, že jste ve mně vyvolali důvěru a pocit důležitosti, Vaše neskromná ochota pomáhat druhým je inspirující.
Přeji krásný den a děkuji!
Sama

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den a díky za odpověď i za vaše díky. Tentokrát bude má odpověď kratší - ptáte se na doporučení a píšete, že byste si mohla dovolit někoho i soukromě. Mám pro vás dva kontakty.
1. Mgr. Tomáš Přikryl - soukromy psychoterapeut, který rozumí jak terapii tak adiktologii (tzn. že rozumí i oblasti závislostí), nezbývá než mu zavolat a zeptat se, jestli má volno a zda by vás ve vaší situaci mohl přijmout, případně za jakých podmínek - jeho ceny jsou kolem 600,- za sezení, tel. 777 916 265, adresa: Helfertova 7, Brno - Černá pole.
http://www.prikryl-gestaltterapie.cz/
2. Podané ruce - organizace podobná našemu pražskému Sananimu se sídlem v Brně. Jejich Terapeutické centrum, Ambulantní program, adresa: Hilleho 5, 602 00 Brno, tel.: +420 778 486 355 nebo 541 227 704; jejich služby jsou zdarma, stačí se pouze dopředu objednat. Volejte nejlépe mezi 9-15:00 (po-pá).
http://terapiejmk.podaneruce.cz/ambulantni-program/
Věřím, že pokud se ozvete na jeden z těchto kontaktů, buď "se vás rovnou ujmou" nebo vám poradí, kam dál. Stačí zavolat, krátce popsat svou situaci a objednat se.
Budu ráda, když dáte vědět, jak jste se rozhodla a kam jste se nakonec objednala. Kdyby se objevil jakýkoli problém, napište.
Držím palce, abyste to nevzdala a zvládla zavolat a pak i dojít! Kontakty už máte, není nač čekat :)! Takže do toho, nevzdejte to!
Ať je brzy lépe,
Gabriela Minařík.