co dal
helena
Dobry den syn ma 21 roku fetuje 2roky ma za sebou dve dokoncene lecby ale vzdy tak po 2az 3 mesicich venku zase zacne nevim jak uz dal
Pry by obcas chtel ale vzdy se to zvrtne zacal mit tox.psychozy jak dal

Odpověděl: Markéta Kordová
Heleno, dobrý den.
Chápu, že z opakovaných neúspěchů můžete cítit beznaděj. Někdy bývá cesta k abstinenci klikatá a nevede zcela přímo. Netuším, jaký typ léčby má syn za sebou (pokud dvě v takto poměrně krátkém období, předpokládám, že na nějakém AT oddělení na psychiatrii?)...
Možná by nebylo od věci zvolit jiný typ léčby, po dokončení především nepodcenit doléčování, což je nezbytná součást celého léčebného procesu. Uvedla jste, že po 2-3 měs se to vždy znovu zvrtlo, je tedy třeba udržet následnou péči do té doby, nežli se syn zcela stabilizuje a dostane své závislostní chování pod svou kontrolu. Někteří dochází na doléčování třeba i dva roky po ukončení léčby.
Netuším, zda jste Vy sama v kontaktu s nějakou odbornou pomocí, můžete využívat podpůrných a poradenských služeb pro rodinné příslušníky. Pokud jste z Prahy, můžete se spojit s kolegy z Poradny pro rodiče a Vaší situaci více a podrobněji probrat (nezávazně, bezplatně).
Kontakt a další info viz přiložené odkazy:
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr)/nase-cile.html
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr)/komu-je-ppr-urcena.html
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr)/co-nabizime.html
Příjem nových klientů je možný bez doporučení pouze po předchozím telefonickém objednání na telefonu 739 268 527 (pondělí až pátek 9.00 - 19.00).
Indikačním kritériem pro přijetí je motivace klienta ke spolupráci.
Spádovou oblastí pro poskytnutí služby je Praha a okolí, limitem je schopnost dojíždět ke konzultacím.
Poradenství po telefonu poskytujeme bez omezení.
Pokud je Praha daleko, můžeme Vás nasměrovat v místě Vašeho bydliště (stačí uvést dobře dostupná větší města).
Dále se můžete podívat na základní informace pro blízké osoby zde: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Mějte se zatím hezky, pokud budete potřebovat, neváhejte se ještě ozvat.
S pozdravem, MK