Marihuana
Dragon
Prosím o pomoc,náš syn spadl do lehkých drog.! Marihuana...zacal projevovat ne zájem pracovat, vnímat realitu začal prodávat věci z bytu .Chtěli bychom mu nějak pomoci,a nevíme jak. Prosím o pomoc jsme rodičové a máme o nej strach.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
nejlepší by bylo, kdybyste se zašli poradit osobně do některého z center, která poskytují pomoc rodinám uživatelů a experimentátorů s drogami. Tam je možnost probrat vše podrobně a vymyslet společně s nezávislým odborníkem postup, který by byl zrovna pro Vaši rodinu nejvhodnější.
Pokud byste měla zájem, můžeme se domluvit na konzultaci v pražské Poradně pro rodiče, která funguje bezplatně, a když budete chtít, pak i anonymně. Více o našem zařízení najdete na http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html - je možné objednat se telefonicky, mailem, nebo přímo zde prostřednictvím poradny, když napíšete, jaké jsou Vaše časové možnosti.
Pokud je to pro Vás daleko a nevíte, kam se obrátit u Vás v okolí, napište prosím nejbližší město, kontakt Vám ráda zašlu.
S pozdravem
Jana Žáková (Justinová)