Pocity
Lydie
Takže pokud to chápu dobře tak pocity které vnímáme na extázy jsou opravdové, ale protože je vnímáme o daleko intenzivněji tak ve skutečnosti nejsou \"reálné\"?
Kdyz to dám do nějakého příkladu. S bývalým přítelem jsme dobří přátelé, ale jeho city ktere ke me chová si neumí vyjasnit za normaniho stavu říká ze uz to tak necítí. Ted jsme byli na večírku a pri otázce zda me miluje mi řekl jistě ze te miluji.
Jak si to tedy mam prebrat?

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Lydie,
na tohle se budete muset zeptat bývalého přítele. Jak to bývalý přítel s "miluji tě" myslel, ví jedině on. A kdo ví, zda bude schopen své chápání v daném momentě vysvětlit.
Extáze je droga, která nezařídí umocnění ani vyjasnění emocí, byť k němu může během užití a třeba i po užití dojít. Výjimkou není ani to, že na extázi cítí člověk blízkost a lásku ke zcela cizím lidem, nebo celému světu.
Zkuste si celou situaci představit za trochu jiných okolností - třeba při užití marihuany, nebo alkoholu. Probíhalo by to stejně? A která z variant by pak byla ta opravdová? Kdy bývalý přítel vyjadřuje své pravé city k vám - za střízliva, pod vlivem alkoholu, pod vlivem extáze? Můžete to nějak zjistit? A záleží na tom vůbec, pokud si za střízliva není jistý?
Možná byste byla ráda, kdyby měl bývalý přítel ve svých citech jasno. Možná si nejste sama jistá těmi svými. Nevím, co vás vede k podobným otázkám a budu ráda, když napíšete o celé situaci víc. A možná byste dokonce stála o to, promluvit si o celé věci s někým nestranným, kdo by vás nesoudil, osobně ... pokud ano, dejte vědět, našla bych někoho, kdo by se vám mohl věnovat.
S přáním pěkného dne,
Gabriela Minařík.