Podpora
Řízek
Dobrý den,
po 8, mozna více, letech se mi podařilo přestat kouřit trávu s pocitem, že to vydržím dlouhodobě. Jsem tedka na Tenerife, kde už pátým měsícem přebývam ve stanu, v krásné přírodě, která mi pomáhá. Nicméně, za 3 týdny se vracím zase zpět do Prahy, do místa, ktery je pro mě s hulenim spojeny. Potřeboval bych psychologickou pomoc během teto přechodové fáze, abych minimalizoval pravděpodobnost, že se k trávě vrátim. Mohli byste mi prosím poradit kam se obrátit? Srdečně děkuji :)

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Gratuluji k úspěšné abstinenci!
Po návratu do Prahy se můžete spojit s naším ambulantním programem, zde kontakt + další info viz odkazy.
Denní stacionář, SANANIM
Janovského 26
Praha 7
(nedaleko Veletržního paláce, mezi zastávkami tramvaje Strossmayerovo náměstí a Výstaviště - mapa Otevřít odkaz v novém okně; vchod se zvonkem přímo z ulice)
Tel: 220 803 130, 220 800 041, 605 212 175
Email: stacionar@sananim.cz
Provozní doba:
Pondělí: 8.00 - 16.00
Úterý: 8.00 - 17.00 (16.00 - 17.00 - rodič. Konzultace)
Středa: 8.00 - 16.00
Čtvrtek: 8.00 - 16.00
Pátek: 8.00 - 15.00
http://www.sananim.cz/denni-stacionar-(dst).html
http://www.sananim.cz/denni-stacionar-(dst)/komu-je-dst-urcen.html
http://www.sananim.cz/denni-stacionar-(dst)/prijem-klientu.htm
Pokud něco nebude jasné, neváhejte se ještě ozvat.
Přeji pohodový návrat a především dostatek sil a motivace pokračovat ve Vašem rozhodnutí.
Tak se držte, MK