Co dělat, když syn bere drogy
máma
Dobrý den,
Syn již 10 let bere drogy ( marihuanu, pervitin), je závislý na alkoholu. Několikrát se pokusil o sebevraždu, mnohokrát skončil v psychiatrické nemocnici. Snažila jsem se ho podporovat v léčení, normálním životě a hledání zaměstnání, ale vše je marné. Po 10 letech už dál prostě nemohu.Ničí mne to fyzicky i finančně. Existují rady, co v tomto případě dělat a můžete mi prosím poradit nějaký kontakt na odborníka v Ostravě či okolí Ostravy, s kým bych se mohla poradit?
Předem děkuji za odpověď.
S pozdravem
Máma

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Využít poradenských služeb v osobním kontaktu je rozumné. Nejenom, že budete mít více prostoru probrat vše co je třeba, ale také získáte potřebnou podporu, ve snadné situaci rozhodně nejste. U Vás se můžete obrátit na kolegy z organizace Renarkon, kontakty níže:
Kontaktní centrum Renarkon - Kontaktní informace
Zengrova 69, Ostrava - Vítkovice
Tel: 595 627 005, 602 670 789
Email: kcova@renarkon.cz
Provozní doba: pracovní dny 9,00 - 12,00, 13,00 - 16,00 hod.
Vedoucí: Bc. Beáta Oravcová
http://www.renarkon.cz/cs/kontaktni-centrum-ostrava/leve-menu/index.php?option=com_content&view=article&id=19&Itemid=202
Terapeutické centrum Renarkon o.p.s.
Stojanovo náměstí 1, Ostrava - Mariánské hory
Tel: 595 782 122, 724 154 239
Email:  poradna@renarkon.cz
Provozní doba:
Pondělí, Středa, Čtvrtek: 7:30 - 12:00, 13:00 - 19:00
Úterý: 7:30 - 12:00, 13:00 - 16:30
Pátek: 7:30 - 13:30
Vedoucí: Mgr. Břetislav Kantor
http://www.renarkon.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=326&Itemid=360
Mějte se zatím hezky, přeji dostatek sil.
S pozdravem, MK