harm reduction
sweetheart
Dobrý večer,
chtěla jsem se zeptat, dají se někde v ČR získat/koupit antibakteriální filtry (filtre toupie - viz https://www.rdr-a-distance.info/images/Intranet/Documents/0005-Flyer-filtre-toupie-mai2014.pdf ) typu co je v odkazu (jde o jiný druh než Sterifilt mám dojem, protože tenhleten filtruje i plísně atd.) a dá se v ČR koupit alobal na kouření (ne ten klasický z potravin) ?
Děkuji moc za odpověď a mějte se krásně,
S.

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás, díky za důvěru.
Nejsem si jist, mám za to, že, pokud ne totožné, tak velmi podobné filtry, můžete dostat v pražském Kontaktním centru Stage 5, organizace Progressive:
Kontaktní a poradenské centrum STAGE 5 - Progressive o.s.
Mahenova 4
150 00 Praha 5
Telefon: +420 257 217 871
Mobil: +420 605 319 926
Email: stage5@progressive-os.cz
Web: www.progressive-os.cz
V našem Kontaktním centru SANANIM, nabízíme podobné filtry, které nejspíš znáte. I ty, kromě fyzikálních, mechanických nečistot, částečně filtrují i nečistoty bakteriální, chemické, včetně zmíněných plísní:
http://www.apothicom.org/home.htm
https://www.youtube.com/watch?v=6BgHQpsQTk0
Kontaktní centrum SANANIM
Na Skalce 819/15
150 00 Praha 5
Telefon: +420 283 872 186
Mobil: +420 605 240 501
E-mail: kacko@sananim.cz
Web: http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
Doporučuji Vám kontaktovat další centra, nebo pracovníky terénních programů, protože ne všechna zřízení mají stejné zdroje a nabízený materiál se může lišit. Jak najdete kontakty na služby a zařízení v ČR, se dozvíte na stránkách naší poradny, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html
Ptáte se na alobal, který je poměrně často používanou parafernálií, k méně rizikové aplikaci drog, než jakou je aplikace injekční.
"Čistého" alobalu se v našich běžných obchodech dá koupit několik typů, lišících se, především v tlouštce. Naši klienti preferují silnější alobal, protože se nepropaluje. Alobal, vyrobený a určený speciálně pro kouření drog, u nás k dostání není.
Terénní program SANANIM nově nabízí alobal, který pracovníkům doporučili, respektive jej poptávali, sami klienti.
Napište a dejte vědět, jestli budete potřebovat upřesňující informace. Pokud ano, odpovím a napíšu co nejdříve, o jaký konkrétní typ alobalu jde.
Stačí takto? Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrný/á,
Amrit Sen.