Alkohol a léčba
Ewka
Dobry den, Přítel se rozhodl bojovat se svou závislostí na alkoholu a po neúspěšných pokusem přestat s alkoholem jsem usoudila jak já, tak on, že to sám nezvládne. Otázka zní jak máme postupovat a kam se nejdříve má přihlásit a kam má dojít Zda to řešit ambulantně či ústavně a kdo o tom bude rozhodovat. Jasné je, že závislost s alkoholem nezvládá a chce s tím něco dělat a já osobně nevím zda ambulantní léčba bude stačit. Poprosím o nějaké kontakty kam se obrátit. Děkujeme. Pár z Prahy

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
nejlepší je zajít se poradit osobně do ambulance, je třeba probrat podrobně celou situaci, anamnézu, co všechno už jste zkusili atd. Podle toho se pak po vzájemné dohodě domluví, jaká by byla nejlepší forma léčby. Pracovník něco doporučí, nabídne, doptáte se, přítel si vybere. Pokud chcete přijít oba, probrat to společně, můžete se objednat telefonicky k nám do Poradny pro rodiče, rodiny a blízké uživatelů Sananim (tel. 739 268 527, http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html). Pokud by chtěl přítel situaci raději řešit sám, pak bych doporučovala objednat se na konzultaci buď do Adiktologické ambulance (tel. 724 521 913, http://www.sananim.cz/adiktologicka-ambulance.html)
nebo do ambulance k Apolináři  (tel: 224 968 208, http://www.adiktologie.cz/cz/articles/detail/629/4358/Adiktologicka-ambulance).