už nevím jak
hanka
Dobrý den,syn je na pevitinu,17 let,momentálně podepsal několik reverzu,psychiatrie,léčebna i interna po převozu záchranky,je diabetik.Nadává,vyhrožuje a vydírá celou rodinu a hlavně jeho bývalou přítelkyni,je čím dál agresivnější a já potřebuju poradit,jak ho dostat na léčení,od kut by nemohl odejít.Myslí si,že jsme se proti němu spikly,vyhrožuje sebevraždou no prostě peklo.V propouštěcí zprávě z Beřkovic je napsáno,že pokut nepřestane brát,muže být nebezpečný sobě i okolí a já se přiznám,že už nemám sílu a klidně ho nechám i zavřít

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
dokud je syn nezletilý, máte možnost nechat ho hospitalizovat nedobrovolně. Opravdu podepsal sám reverz? To by nemělo být proti Vaší vůli možné, dokud není plnoletý. V případě, že je to s ním takhle komplikované, bylo by dobré velmi pečlivě zvážit, kam ho pošlete, aby to zase nevyznělo do ztracena. Proto bych doporučovala nejprve vše probrat osobně v některém ze zařízení, která pomáhají rodinám uživatelů. V Praze Vám mohu nabídnout objednání k nám do Poradny pro rodiče Sananim, v Žitné ul., tel. 739 268 527. V případě, že je to pro Vás daleko, napište prosím nejbližší město, zkusíme najít jiné zařízení.