Kokain
Zirafa25
Dobry den. s pritelem jsme zkouseli ecko a kokain vicemene jenom k sexualnimu spestreni. S eckem to bylo pro me krasny. Byla jsem uplne jina a po par eckach uz ani ty dojezdy nebyly tak hrozne jako pri prvnich zkusenostech. Pote jsme presli na kokain. Muj prvni a druhy kokain byl wau! Super nebylo mi spatne a ty hratky jestli chapete. Ale posledni dobou (posledni tri \"noci s kokainem\" ) sem
nebyla vubec sjeta. Pritel si to uzival maximalne a ja nic.
Opravdu vubec nic ! nevite cim to muze byt? Jsem z toho znatena. Clovek nuze byt \"obrneny\" proti kokainu?

Odpověděl: Amrit Sen
Žirafo, zdravím Vás.
Díky za důvěru a otevřenost. Sex na drogách je citlivé téma, Vy však, jak jsem pochopil, přicházíte s dotazem, který se týká spíše účinnosti drogy.
Každý člověk je originál a drogy na něj mohou působit různě, tak, jako dopady a následky užívání, se mohou u každého jedince lišit.
Kokain patří mezi drogy, zvlášť když se užívají častěji, nebo v jednom "zátahu", na které velmi rychle a prudce roste tolerance (poměrně brzy až několikanásobně, čímž se zvyšuje riziko předávkování), a uživatel může tuto skutečnost vnímat, jako ztrátu účinnosti.
Ve hře mohou být i další okolnosti, jako momentální fyzická a psychická kondice, zdravotní stav, naladění...
Vyloučit nelze ani možnost, že jste šňupala jiný "materiál", než Váš přítel.
V každém případě pro Vás bude bezpečnější, nepřikládat drogové erotice důležitost. Není žádnou výjimkou, že řadu lidí přivede k závislosti právě touha, "okořenit", zpestřit si sex. Zatímco se jedni, po užití drog, stávají eroticky "nepoužitelnými", jiní zjistí, že drogy k sexu, a především vztahu, nepotřebují, další "objevují Ameriku" a drogovému sexu propadnou.
Drogy obrušují city. Lidem, kterým se daří díky drogám odhodit zábrany, umocnit orgasmus, nebo oddálit ejakulaci, plnit si "tajné" touhy (někdy až za hranicí toho, co je obecnou představou o "normalitě"), přeladit se na "náhradní něhu", či naopak na cituprostý výkonnostní sex, se stává, že je erotika bez drog přestane zajímat. Po čase nemusí být schopni bez drog sexu vůbec. Stávají se závislými, ať už na drogovém sexu, drogách, jako takových, nebo obojím.
Po různě dlouhé době může situace "dozrát", až tam, že nejsou schopni "fungovat" a erotiku prožívat s drogami, ani bez nich.
Náprava a úzdrava v tomto ohledu, tedy pokud dotyčný užívat přestane, může být komplikovaná a trvat poměrně dlouho.
I dnes platí, že nejlepším lékem bývá dlouhodobý vztah, stojící na pilířích důvěry, otevřenosti, vzájemné podpory, respektu, úcty, lásky a věrnosti. Když ani to nestačí, je na řadě odborná pomoc a léčba, konzultace s psychiatrem, specialistou z oboru sexuologie.
To je však jen jedna strana mince. Tou druhou, ještě závažnější, je skutečnost, že lidé, kteří se ocitli v pasti drogového sexu, ztrácí schopnost milovat, mít a udržet partnerský vztah, partnera obohacovat a nechat se obohatit.
Nemám v úmyslu Vás plašit, pokud jde o "epizody", experiment, od kterého upustíte, nemusíte si, výše popsané následky, přivodit.
K zmíněným stimulačním drogám:
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/stimulacni-drogy-historie.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/kokain.html
http://www.drogovaporadna.cz/halucinogeny/mdma-extaze.html
K tématu sex a drogy:
https://www.vice.com/cs/article/sex-na-drogach
http://www.drogmem.cz/sub/memy/sex-na-ilegalnich-drogach/
http://www.adiktologie.cz/cz/articles/detail/69/58/Sex-na-drogach
http://docplayer.cz/996226-Sexualita-drogy-sbornik-odborne-konference-praha-31-brezna-1-dubna-2011.html
Neodpustím si výzvu k opatrnosti, při dodržování základnách pravidel minimalizace rizik, mezi které, kromě jiného, patří:
"Užít" jen v dobrém fyzickém i psychickém stavu, kondici a naladění. Drogy nekombinovat, ani s alkoholem, "nedokopávat se" - nepřidávat si, neprodlužovat "jízdu" přes jednu noc, následně si odpočinout, vyspat se, "dobít baterky". Průběžně i následně dodržovat pitný režim, jíst i přes pocit sytosti. Doplnit vitamíny, minerály, nejlépe čerstvou, pestrou stravou, případně potravinovými doplňky. Se zklidněněním a s usínáním, může pomoci čaj z meduňky. Další užití drogy odložit na co nejdelší čas.
Stačí takto? Kdybyste se potřebovala doptat, kdykoli napište.
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrná,
Amrit Sen.