LSD-bad trip
Marss
Dobrý den,
již před rokem jsem užil LSD (classickej jeden papír) bouhžel jsem si myslel ze jsem bůch ví jak zkušenej tak jsem si to dal na pohodu v 1:00 rano doma sám.po 6 hodinach to přislo...
Asi nemusim popisovat co vše se dělo
... prožil jsem si hodinku mozna dvě ...sam ani nevim opravdu spatného stavu...naštestí to nejhorší přešlo ešte ten den.
Bouhžel po probuzení sem necitil ze je vše tak jak ma být...tak jsem si myslel ze pockam den dva a bude to OK....tyýden,dva týdny, mesic ,dva mesice... rok...nic ...
Stále citím ze tam neco \"je\"
mohu tedy poprosit o nejaky kontakt na nejakého psychologa ktery se zabíva prave temito problemy,rád bych si o tom pohovoril s nekým rozumným osobně.kdyby byl nekde z libereckého kraje byl bych vděčný.dekuji dekuji dekuji.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Dobře, že jste napsal. Pokud i po tak dlouhé době pociťujete, že něco není v pořádku, je rozumné se tomu věnovat. Asi nemusím připomínat, že by bylo nejvhodnější, abyste už nic neužíval a to včetně THC, nepříjemné stavy, které pociťujete, by se mohli další konzumací prodlužovat, ale také umocnit.
V Liberci se můžete obrátit například sem:
Centrum ambulantních služeb Advaita
Rumunská 14/6
Liberec
Tel: 482 750 607, 603 829 730
Email: cas@advaitaliberec.cz
Provozní doba:
PO                 13,00 - 20,00 (od 18hod pouze po objednání)
ÚT, ST, ČT      10,00 - 20,00 (od 18hod pouze po objednání)
PÁ                  10,00 - 17,00
Může se stát, že se nedovoláte hned na poprvé (zejména po 18hod kdy pracovníci mají neobjednané konzultace), nenechte se odradit a zkoušejte to.
Centrum se nachází ve středu města Liberce. Od terminálu MHD (Fügnerova ulice) cca 5 min pěší chůze podél tramvajových kolejí směr Lidové Sady, mezi palácem Syner a křižovatkou na Šaldově náměstí. V budově dříve sídlil Červený kříž.
http://advaitaliberec.cz/programy/centrum-ambulantnich-sluzeb/
Zde na tomto odkaze možnost vyhledat další jiné zařízení specializují se na problematiku závislostí v Liberci: http://www.drogy-info.cz/index.php/map/
Pokud by Vás ještě něco zajímalo, klidně znovu napište.
Mějte se hezky, MK