posudek pro detox
Jiří
Zdravím Vás, mam na vas dotaz. Mam domluveny nastup do TK Renarkon a pred nastupem je nutný detox. Když jsem tedy kontaktoval ruzna psychiatricka odd kde lze podstoupit detox, tak mi bylo řečeno ze potřebuji k příjmu na detox posudek od lekare ci psychologa. Zajima mne jestli musim ke svemu obvodnimu lekari nebo jestli mi to vystaví jakýkoliv doktor. Také mě zajímá jak mam postupovat co se tyce dokladů momentalne mam jen vypsany ztracak misto obcanskeho prukazu, chybi mi i prukazka pojistence). VELICE vam dekuji za radu a pro mne velice cenne informace ke stastnemu zivotu. Dekuji Vam mnohokrat.

Odpověděl: Markéta Kordová
Jiří, dobrý den.
Je skvělé, že máte dohodnutý nástup, jak do TK, tak na detox.
Jelikož jdete to TK Renarkon, předpokládám, že jste z Ostravského kraje. Asi by bylo nejrozumnější obrátit se na Kontaktní centrum, které také provozuje organizace Renarkon a vše co potřebujete dořešit (OP, kartu pojištění, doporučení) řešit za jejich pomoci.
Zdali žijete někde úplně jinde, tak napište kde, pokusíme se Vás nasměrovat na jiné Káčko ve Vaší blízkosti.
Kontaktní centrum, Renarkon o. p. s.
Halasova 16
Ostrava - Vítkovice
Tel: 595627005, 602670789
Email: kcova@renarkon.cz
Kontaktní osoba: Bc. Beáta Oravcová email:  vedkcova@renarkon.cz
Provozní doba: PO - PÁ 9.00 až 16.00
Více zde: http://www.renarkon.cz/cs/kontaktni-centrum-ostrava/leve-menu/kontaktni-centrum-ostrava
Mějte se hezky - přeji úspěšnou léčbu!
S pozdravem, MK