Efedrin
Nikola
Dobrý den , dnes jsem si s kamarátkou každá vzala čtvrtku prášku efedrinu když jsme šly do posilovny. Chci se zeptat zda můžu i potakové dávce nadále bezstarostně řídít auto nebo se musím bát že u policie nalížu a budu mít postihy. Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Amrit Sen
Nikolo, zdravím Vás.
Díky za otevřenost a důvěru. Než odpovím na Váš dotaz, neodpustím si okomentovat skutečnost, že užít efedrin před cvičením v posilovně, je z mnoha důvodů rizikové, a že Vašemu zdraví, ani figuře, nijak neprospěje.
I po zmíněné dávce, pokud vzápětí řídíte, můžete vyjít reaktivní test na návykové látky. Dopad na řízení a bezpečnost Vaši, i dalších účastníků silničního provozu, vynechám.
Jisté je, že pokud byste měla nehodu, byť by ji způsobil někdo jiný, padne právní, respektive trestní postih, na Vaši hlavu. Také, že byste i bez nehody mohla, s tučnou pokutou, přijít přinejmenším o řidičský průkaz.
Stačí takto?
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe i ostatní, opatrná,
Amrit Sen.