smažky kňouaj, narkomani fetujou :D
mojepřezdívka
Dobrý den, jsem (v ramci možností) normalně žijící \\\\práce, byt, rodina,dalkove studium\\\\ slečna. Většinu meho okoli by ani nenapadlo že jsem injekční uživatel pervitinu. No,než mavnete rukou s tím, že to říkají všichni.
Chtěla jsem se zeptat jestli je možne se zapojovat do nějákých anket nebo spíše sběru opravdu realných informací (následků, nebo situací ktere doprovazí užívání pervitinu).
Spousta lidi vidi problemy tam kde je ani nemají, některe věci řeknou jen aby byli \\\"hustý\\\", něco si vymyslí nebo přibarví realitu a když si pak čtu dekontaminaci nebo i jine skripta od Sananimu nevěřím vlastním očím. Naštěstí :D vam poskytnu info jen o pervitinu (samozřejmě jen pokud o to bude zájem) jsem nekuřačka a ani jiným drogám nehoduji (některe pouze jednou vyzkoušeny)
s přítelem máme běžnou spotřebu okolo 1,5g denne (váženeho čisteho pervitinu). Máme krásný velký byt ale nejsme ani díleři ani kriminálníci. omlouvám se jestli byl muj text napsan nevhodne. ale nevím, kam jinam se obratit...

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
díky za důvěru. Rukou nemáváme, naopak, ceníme si Vaší nabídky. Zapojit se můžete, takto na dálku neumím úplně odhadnout, nebo přesně vytipovat, jak. Možností je celá řada.
Netuším, jestli jste z Prahy, nebo okolí, pak by bylo fajn, setkat se, a o Vaší představě a našich možnostech si osobně popovídat. Mám na mysli, s pracovníky některé služby organizace SANANIM.
Pokud jste z jiné části republiky, můžeme Vás nasměrovat a předat kontakty na některé ze služeb v dosahu, které by Vás mohly zajímat, a jejichž týmy jsou otevřené nejrůznějším formám spolupráce.
Když napíšete, ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte. Rádi Vám obratem kontakty na konkrétní pracovníky různých adiktologických služeb, pošleme.
Citlivější údale můžete napsat do skryté poznámky, nebo, bude li to Vaším přáním, nemusíme dotaz, ani odpověď, zveřejnit vůbec. Pošleme Vám kód, po jehož vložení do patřičného místa úvodní stránky poradny, se naše komunikace ukáže jen, a pouze, Vám.
Naše, podobně, jako další bezplatná zařízení, která pracují s uživateli návykových látek, poskytuje služby i anonymně.
Přeji Vám vše dobré,
ozvěte se, Amrit Sen.