Bolest ruky po aplikovani pervitinu...
Milhar
Dobrý den.. chtěl jsem se tu někoho zeptat na to coto můžu bejt když po užití pervitinu nitrozilne mě začala strašně bolet celá ruka.. ? Není to normální bolest. ale jako by mi někdo pevné držel ruku nebo bych ji měl svázanou.. mám co to znamena nbo jestly to je nakej přiznal tak vás prosím o radu nebo o odůvodnění ..
Předem děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Bohužel přes internet na dálku a bez osobního kontaktu to nepoznáme. Mohl jste si například napíchnout nějaký nerv, aplikovat vedle atd.
Bylo by fajn s tím někam zajít. Chápu, že k lékaři se Vám asi nechce, ale nechcete si zajít alespoň do nejbližšího Káčka? V Kontaktních centech většinou pracuje i zdravotní personál nebo přinejmenším proškolení pracovníci. Bylo by rozumné, aby ruku někdo znalý viděl a posoudil závažnost.
Služby jsou bezplatné a mohou být i zcela anonymní.
Netuším, kde žijete. Pokud jste z Prahy, můžete dorazit do našeho Káčka na Smíchov dnes od 9,00 do 20,00 hod.
Zde kontakt viz odkaz: http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
Zdali jste odjinud, tak napište, jaká větší města máte poblíž, pokusíme se Vás co nejvhodněji nasměrovat.
S pozdravem, MK