Nelze z uvedených zpráv zjisti o jakou drogu jde?
maty
Uvedla jsem je už výše, ale zopakuji. Ze synových esemesek bych chtěla zjistit jakou drogu užívá,zkoušela jsem hledat i ve vašem slangovém slovníku, ale nic jsem nenašla. Co to může být hořkost (nevíš o hořkostech),beno (potřebuju zaplatit beno), dáme prda pecku, mám pro tebe test na tvé reakce.
Děkuji
Maty

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
z toho co píšete je zřejmé, že máte se synem spoustu starostí, ale nevím, jestli Vám uleví zrovna, když budete vědět, jakou drogu zkusil. Vzhledem k tomu, jak jste k informacím přišla, stejně mu asi neřeknete, co tušíte. Útržky, které píšete, jsou hodně rozmanité a nerada bych dělala unáhlené závěry.
Důležitější asi je, že jste vůbec měla nějaké důvody prohledávat mu mobil. A ty důvody by měly být tím, čím se zabývat. Tedy to, co vidíte, co se projevuje doma, ve škole atd. Doporučovala bych Vám proto zajít osobně do některé z poraden pro rodiče uživatelů a experimentátorů a probrat podrobně celou situaci, která Vás vedla k domněnkám o drogách.
Pokud by pro Vás byla dostupná Praha, můžete se objednat do naší Poradny pro rodiče Sananim:  www.sananim.cz
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html.
Případně Vám mohu zaslat jiný, bližší kontakt.