Priznani
Veverka77
Dobry den, syn se priznal, ze vyzkousel marihuanu a nyni zkusil E. Po pravde nevim co delat. Prisel, sveril se omluvil se za protivne jednani a ze si to uvedomuje co udelal, ze je mu to lito apod. Jsem rada ze za mnou prisel a vse jsme spolu probrali, ale co dal? Verit mu? Je na intru jeho naladovost jsem pridavala k tomu, ze nema holku. Jinak si vzal 5E behem 3 mes. Jak to resit dal?

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
velmi záleží na mnoha okolnostech. Jednoznačně pozitivní je, že syn se Vám svěřil, že sám považuje své experimenty za něco negativního, že měl potřebu se omluvit za své jednání pod vlivem drog. Teď už asi tušíte, které změny je možné u něj drogám přisuzovat a můžete být tedy ostražitá, když se zase něco takového objeví. Zároveň drogy většinou nepřijdou jen tak a bylo by dobré promluvit s ním i o tom, co mu dávaly, k čemu mu byly dobré. A co jiného by je mohlo nahradit.
Když se podaří celou věc vyřešit otevřeně a v klidu doma, je to nejlepší možnost. Pokud by ses Vám ale cokoliv nezdálo, doporučila bych zajít se pak poradit osobně do některé z poraden pro rodiny ohrožené drogami. Osobní konzultace přeci jen poskytuje mnohem širší možnosti.