Fetak nakazeny
Tomas
Nedokazem prestat kym nezmenim okolie.nezmenim okolie ked mam len dlzoby.vsetko co som mal doma cenne veci uz nemam..vsetko som postupne vymenil za drogy..vidim co to somnou robi,ale ajtak ma to stale pritahuje .myslienka ked rano vstanem je len ta ze ako to dnes dokazem aby som si kupil drogu..nemam uz nic..stratil som vsetko..rodinu,dcerku,zachvilu aj byvanie..nechcem aby sa verejnost dozvedela ako som na tom..liecenie nieje zlata stredna ..tak co potom?brat ine tabletky a znicit sa este viac?

Odpověděl: Markéta Kordová
Tomáši, dobrý den.
Užívat jiné tabletky a ničit se ještě více, asi řešení není, to předpokládám, víte, proto asi píšete sem k nám.
Těžko objektivně a především zodpovědně posoudit pokročilost a míru Vaší závislosti, ale dle toho co jste ve zkratce popsal, to vypadá, že se Vám to dávno vymklo kontrole.
Co by pro Vás bylo optimální, neumíme posoudit bez osobního kontaktu, dalších informací atd. Doporučuji vyhledat odbornou pomoc a vše více a podrobněji probrat, poradit se o možnostech, zvážit zda přece jen léčení není možná cesta, byť třeba prozatím v nějaké ambulantní formě.
Píšete slovensky, předpokládám, že žijete tedy v SR, níže databáze s kontakty:
Slovensko
http://www.infodrogy.sk
(rubrika Pomoc a podpora - po té podrubrika Adresář organizací)
http://www.infodrogy.sk/index.cfm?module=ActiveWeb&page=WebPage&s=pomoc_a_podpora
http://www.infodrogy.sk/index.cfm?module=lomtec&page=ZoneSearch&CategoryID=438
také:
http://www.azet.sk/katalog/centra-liecby-drogovych-zavislosti/
Přeji dostatek sil a motivace!
S pozdravem, MK