pervitin
Erik
Dobry den.Mam taku otazku obavu. Posledny čas som začal viac behat s kamošmi von od kedy som bez roboty viac sa začalo popijat a začal som niekedy ked sme sa opili si dat pervitin a dali sme si napr aj 2x,3x a 2 dni som nebol doma...stalo sa to možno 6x 7x za triezva sa to nikdy nestalo.Zaujimalo by ma či je možne aby som bol už zavisly mam o to strach že sa opijem a budem to vyhladavat. to moje (pikovanie) trva asi 2 mesiace dost blbosti som pod tym vplivom porobil a už nechcem aby sa to opakovalo je možne aby za taky kratky čas sa spravila zavislost? opakujem za triezva som si to nedal ani raz a ešte chcem podotknut že na dojazdoch som mal vždy horšie omnoho horšie stavy ako každy (na odpadnutie,bušenie srdca,stažene dychanie)...

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
zdá se, že Vám pervitin moc nesvědčí a že by bylo dobré opravdu s ním přestat co nejdříve. Za tak krátkou dobu bych asi o závislosti nemluvila - i když jen na tom to nezáleží. Zmiňujete ale jednu podstatnou věc - a to je vliv alkoholu. Jste rozhodnutý pervitin nebrat, jenže pokud se nevyhnete i partě, ve které jste bral a pití s nimi, pak Vám ho brzy někdo nabídne. A protože alkohol snižuje zábrany a otupuje ostražitost, je dost pravděpodobné, že dříve nebo později se necháte nalákat.
Pro Vás nejbezpečnější by tedy bylo vyhnout se i rizikové situaci pití s rizikovými lidmi. Je to velmi zjednodušené, toho co Vám může dělat chutě na pervitin může být mnohem více, ale pokud se Vám to podaří, máte z půlky vyhráno.
Přeji hodně pevné vůle!