Proč nemůžu přestat
Lukáš
Ahoj, nevím jak začít,je mi 27 let a už 10 let mám problémy s drogama a alkoholem. Pár let jsem to měl pod kontrolou pak jsem byl 2 roky úplně čistý ale posledni rok beru a piju téměř nepřetržitě. Nevim co se se mnou děje mam skvělou práci, rodinu , ale vymklo se mi to kontrole a ublizuje to mým nejbližším a mě. Poslední týdny uz jen myslím na to jak to ukončit ale jsem slaboch . Nevím co dál. ..chtěl bych žít normálně .

Odpověděl: Markéta Kordová
Lukáši, dobrý den.
Je fajn, že píšete. Nevěšte hlavu, vše se dá řešit, jen je třeba začít. Sám jste již nějakou dobu abstinoval, takže víte, že to to jde. Můžete se o to opět pokusit a dát svému životu nějaké pravidla, hranice, dostat vše zase pod kontrolu. Motivaci dle toho co uvádíte, máte.
Doporučuji se co nejdříve obrátit na kolegy u Vás a v osobním kontaktu vše co je třeba podrobněji probrat. Informovat se o možnostech, získat podporu.
Věřím, že s terapeutickou pomocí Vám to půjde snáze.
Kontaktní centrum
Zahradní 17, Kolín (naproti obch. centru Futurum)
Tel: 777 847 071
Email: kc@prostor-plus.cz
Spojit se můžete i prostřednictvím facebooku.
Bc. Stanislava Holovčáková - vedoucí
stanislava.holovcakova@prostor-plus.cz
Kontaktní pracovníci:
Kristýna Szijjártová
kristyna.szijjartova@prostor-plus.cz
Jakub Marek
jakub.marek@prostor-plus.cz
Adéla Koutová
adela.koutova@prostor-plus.cz
Tereza Vejříková, Dis.
tereza.vejrikova@prostor-plus.cz
Marek Dlabola
marek.dlabola@prostor-plus.cz
Provozní doba:
Pondělí: 9-18 výměny, 12-17 kontaktní místnost
Úterý: zavřeno (pouze objednané poradenství)
Středa: 9-18 výměny
Čtvrtek: 9-11 výměny
Pátek: 9-18 výměny, 12-17 kontaktní místnost
Poradenství probíhá po předchozí telefonické (777 847 071) či osobní dohodě.
Více zde: https://www.prostor-plus.cz/pomahame/k-centrum/
Mějte se zatím hezky, přeji dostatek sil!
MK