Prosim o pomoc
Kristyna
Dobrý den chtěla jsem se poradit muj pritel bere pervitin bere to obcas ale podle me je zavisly na tom,ale on mi rika ze neni.Dalo by se stim neco delat aniz by stim prestal ? Nebo mam se zeptat do nejake poradny jake postupy mam delat? děkuji

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
Váš dotaz je velmi stručný. Zdá se mi ale, že přítel nic změnit nechce, takže to asi tak jednoduchá pomoc nebude. Bylo by asi opravdu nejlepší, kdybyste se obrátila osobně na některou z poraden pro rodiny uživatelů.
Pokud byste měla zájem, můžeme se domluvit na konzultaci v pražské Poradně pro rodiče, která funguje bezplatně, a když budete chtít, pak i anonymně. Více o našem zařízení najdete na http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html. Je možné objednat se telefonicky, mailem, nebo přímo zde prostřednictvím poradny, když napíšete, jaké jsou Vaše časové možnosti.
Pokud je to pro Vás daleko a nevíte, kam se obrátit u Vás v okolí, napište prosím nejbližší město, kontakt Vám ráda zašlu.
S pozdravem
Jana Žáková (Justinová)