Pervitin v moči
Avrilka
A ještě bych měla dotaz,já sem si tu čáru rozdělila na tři úplně trapný malý části,nedala sem si ji naráz do žíly.to vyjde asi na stejno,že???já sem v tomhle spíše opatrnější a raději si dám jednu čáru na víckrát než naráz!!!zkusím si koupit ten test a uvidíme,ale déle než ty tři dny by se to tam nemělo držet??a pomůže třeba to, když budu chodit víckrát za den čůrat, že to rychleji z té moci zmizí.

Odpověděl: Markéta Kordová
Avrilko, opět Vás zdravím.
Je fajn, že i když berete, snažíte se to nepřehánět, co se týče dávky a způsobu aplikace.
Opravdu neumím odhadnout, jak to s Vámi bude a kdy bude tělo od látek vyčištěno. Jak jsem psala v předešlé odpovědi, je to velmi individuální a slíbit Vám, že budete za tři dny zcela ok, by bylo ode mě nezodpovědné.
Doporučuji dodržovat pitný režim (ne alko, ne colu a ne energy drinky. Vyváženě se stravujte, doplňte vitaminy a minerály. Pokud to počasí dovolí, tak pohyb nebo nějaká aktivita na vzduchu, by byla fajn. Je třeba organismus zase dostat do své rovnováhy. Po třech dech, se zkuste otestovat a uvidíte.
S pozdravem, MK