lečení
petulka
Dobrý den, dělám ročníkovou práci o drogách a potřebovala bych více informaci o lečení drogové závislosti mohl byste mě někam odkázat literatura nebo internetové stránky mockrát děkuji Petra

Odpověděl: Bára Orlíková
Můžete se podívat na tento odkaz (Drogový inforační server) nebo na tento odkaz www.sananim.cz/sananim (tam najdete informace o jednotlivých centrech občanského sdružení SANANIM, včetně léčebných). Na Drogovém informačním serveru najdete i odkaz na Odbornou knihovnu o.s. SANANIM a celou databázi literatury. Zkuste i kolonku Literatura v levém sloupci těchto stránek. Můžu vám doporučit ještě Rotgers, F: Léčba drogových závislostí nebo Kalina, K.: Mezioborový glosář pojmů z oblasti drog a drogových závislostí nebo Kalina, K.: Kvalita a účinnost v léčbě drogových závislostí. Něco najdete taky na stránkách Farmakologického ústavu 3.LF. Doufám, že vám to takhle bude stačit :-)