N2O
ales
Dobry den, mel bych k vam jeden dotaz - je mi 18 let a neberu zadny drogy, ale kamosi zkousi slehackove bombicky-rajsky plyn-N2O. Rikaji, ze je to naprosto nenavykovy, cemuz mozna verim, ale taky ze to nema naprosto zadny negativni ucinky. Je to pravda??? Dekuji moc za odpoved, Ales

Odpověděl: Petr Nosek
Ahoj Aleši! Co se týká účinků, zkuste se pdívat na dotazy "N2O bombičky" z 5.4. a nebo "Rajský plyn" z 25.4. na které již odpovídali moji kolegové. Pokud jde o první část dotazu: psychický návyk si může kdokoliv (tedy i Vy) vypěstovat na cokoliv co mu přináší nějaké potěšení a čemu se věnuje dostatečně často. Znám spoustu lidiček, kteří zpočátku také jenom "experimentovali". Bohužel se jim to ale později nějak vymklo z rukou, nebo jim nestačilo experimentování a lákadlo silnějších prožitků bylo silnější. Dnes již vědí, že se mýlili. Jste plnoletý a zodpovědný za své chování, Při svém rozhodování co zkusit a co ne mějte na paměti, že i zkušení plavci mohou být strženi vírem, když přecení své síly. Hodně štěstí při Vašem rozhodování.