Jen tak na okraj
mother fucker
Chemiků ochotných vyrábět perník asi moc nebude. Natož aby mě to učili. Perník na ulici nedělají chemici, ale většinou lidi, kteří se to učili sami. A radeji si ten jed na krysy vyrobím sám, než si ho dát od někoho. Alespon budu nadávat jen sam sobe. Teda pokud jeste nekdy budu mluvit. Ale jinak dekuju za odpoved. Takovyho tupce ze me uz dlouho nikdo neudelal.

Odpověděl: Jakub Minařík
Nemáte zač. Jen s tím chemickým vzděláním jsem to myslel vážně.
A ještě něco - mám klienta - který jak sám říká: ... nechtěl být nikdy závislý na droze, kterou si nebude umět sám vyrobit .... Naučil se to, vyráběl, ale taky za tu výrobu seděl. I když to bude jen pro vás, případně pro vaše návštěvy - tak vás dřív nebo pozdějš vyberou.
A taky, až si vyrobíte a budete mít dostatek, tak se taky podle toho rozjedete. A nechtějte vidět, jak potom budete vypadat.
Tak to ještě uvažte. Má to rozhodně i svá proti. :-)