matur. práce
Robert
Dobrý den, dělám maturitní práci. V jednom článku jsem četl že pervitin je poměrně stabilní, jen že se musí uchovávat ve vzduchoprázdnu. Kamarádi tvrdí, že nedegraduje. Já tedy nevím co mám napsat, abych to napsal správně. A ještě jedna věc, klesá věk toxikomanů, nebo ne? V jednom pořadu jsem viděl že to je nějaká fáma. Děkuju Robert

Odpověděl: Jakub Minařík
No, věk myslím už moc toxikomanů neklesá - ono není moc kam. Myslím, že njvýraznější pokles se odehrál někdy v polovině 90. let. Tak alespoň vidím speciálně pražskou drogovou scénu. V regionech a menších sídlech se to samozřejmě může lišit. Tam ten věkový pokles může být stále významný. Jen aby nedošlo k mejlce - mám na mysli pokles v době iniciace, celkevý věk UD byde myslím stoupat - neb ti co začínali před lety teď zestárli. Přesné informace najdete v přehledech které vydává HS hlavního města Prahy a tahle "incidenční studie" by měla bý k disposici na každé Hygienické stanici.
Ohledně té stability pervitinu - myslím, že zvláště stabilní není. Ale jak to přesně je, nevím. Nejsem chemik a moje informace ohledně tehoto jsou poměrně chatrné. Asi by spíše věděl nějaký farmaceut, nebo toxikolog.