pervitin
večernice
Dobrý den, prosím o informaci na které zařízení je možno se obrátit v Ostravě s dospělým synem (25 let), který občas šňupe pervitin, rád si vypije tvrdý alkohol a má problémy s financemi.Děkuji.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Využití odborné pomoci je jistě rozumné. Níže uvádím kontakt na kolegy u Vás.
Kontaktní centrum, Renarkon o. p. s.
Halasova 16
Ostrava - Vítkovice
Tel: 595627005, 602670789
Email: kcova@renarkon.cz
Kontaktní osoba: Bc. Beáta Oravcová email:  vedkcova@renarkon.cz
Provozní doba: PO - PÁ 9.00 až 16.00
Více zde: http://www.renarkon.cz/cs/kontaktni-centrum-ostrava/leve-menu/kontaktni-centrum-ostrava
Léčba drogové závislosti je záležitostí dobrovolnou, tudíž s ní Váš syn musí souhlasit. Může si nejdříve dojít do K-centra nezávisle popovídat (bezplatně, lze i anonymně) a informovat se o možnostech, které by mohl v případě jeho zájmu o léčbu využít. Konečné rozhodnutí je pak na něm. Kontaktní centra pro uživatele nelegálních drog nabízí mimo služeb pro uživatele i poradenské služby pro rodinné příslušníky. Můžete tedy těchto služeb čerpat i Vy. Spolupráce rodiny je také přínosná.
Další možnost:
AT ambulance - Psychiatrické oddělení při Fakultní nemocnici Ostrava
Poliklinika, budova A, 4. patro
17. listopadu 1790
Ostrava
Telefon: 597373209
Ordinační hodiny: PO,ÚT,ST,PÁ: 7,30-15,00, ČT: 8,00-15,00
Více zde: http://www.fno.cz/ambulance/oddeleni-psychiatricke
Zatím se mějte hezky. Pokud byste měla nějaké doplňující dotazy, klidně pište. Držíme palce, ať se synovi v léčbě daří.
S pozdravem, MK