pervitin
Beruška
Dobry den,
chtela jsem se zeptat jsem k vam objednana k psychiatrovy a na poradnu s pritelem ktery je zavysly na pervitinu cca 2 roky snupe a kouri do toho uziva marihuana v pomerne velkem mnozstvi, mam podezreni ze ma toxickou psychozu pomerne silnou dela neuveritelne veci ale hlavne si je mysli to by bylo na dlouhe povidani . jen jsem se chtela zeptat jestli je schopen vas psychology predepsat po konzultaci nejake ty tlumici prasky jelikoz on se nenecha nokdy zavrit chce to zvladnou sam jsem rada ze jsem ho dokopala alspon k takovyhle veci ja osebne kourim jen cigarety a nepiju ani alcohol a s pervitinem nemam zadnou zkusenost a ani nechci takze nevim ja to tam chodi prosim upresne te mi jak to asi bude probyhat zda je mozne mu nejake ty prasky dat aby byl vic v klidu a sam sobe nebyl nebezpecny uz nevim co snim mam delat uz to snasim 1.5 rekl mi to az pul roku co to zacal brat snazila jsem se aby prestal ale ocividne je to silnejsi nez sedmilety vztah
dekuji mocc

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Shodou okolností jsem s Vámi po telefonu včera hovořila já. Jak jsem Vám říkala, léky může předepisovat pouze lékař. Pokud si dobře pamatuji, termín jsme k našemu psychiatrovi domluvili na 1.3. (středa).
Také jsem si všimla, že jste sem k nám na Drogovou poradnu psala opakovaně. Je tedy dobře, že jste se rozhodla celý problém řešit nejen přes internet, ale i osobní návštěvou.
Ani přes telefonát, ani přes internet nelze zodpovědně diagnostikovat co konkrétně se s partnerem děje, ale dle toho co jsme mi včera říkala do telefonu, se může o toxickou psychózu jednat. Neumím odhadnout tímto způsobem (telefon, net) jak moc je situace vážná. Pokud byste usoudila, že by se stav partnera měl řešit dříve, nežli máte termín do Kontaktního centra (viz hovor a objednání včera), zkuste se obrátit na jiné naše ambulantní zařízení, kde jsou specializovaní lékaři.
Specializované ambulantní služby CADAS
Adresa 1
Spálená 12, Praha 1
(nedaleko stanice metra B Národní třída; 1. patro budovy Studentského zdravotního ústavu - mapa)
Telefon:     +420 222 924 245
GSM:          +420 702 036 240
Adresa 2
Žitná 51, Praha 1
(mapa)
GSM:     +420 603 831 815
Email: cadas@sananim.cz
Před návštěvou je zapotřebí se objednat na telefonním čísle 222 924 245 nebo 603 831 815.
Pokud by se přítel nacházel ve vážné krizi, můžete přijít bez objednání.
Více zde: http://www.sananim.cz/specializovane-ambulantni-sluzby-cadas.html
V případě, že se domluvíte na spolupráci s CADASem, dejte prosím vědět, případně zrušíme objednané termíny v Kontaktním centru.
Mějte se zatím hezky, přeji oběma dostatek sil!
Markéta Kordová