Marihuana v moci a krve.
Kristyna
Dobry den.Muj partner kouril marihuanu dlouhe leta pravidelne a myslim si ze marihuana obsahovala docela silne mnozstvi THC.Vazi 116kg.Rada by jsem se zeptala jak se dlouho THC drzi v moci nebo ve krve? Nekouri marihuanu priblizne 1mesic.Nebo nevite o nejake detoxikaci(piti caju a pod.) ktera urychli ocistu THC? Moc krat Dekuji za odpoved.

Odpověděl: Markéta Kordová
Kristýno, zdravím Vás.
Bohužel, neexistuje žádný spolehlivý způsob, jak zázračně a rychle dostat THC z organismu. Jediný zaručený recept je marihuanu neužívat.
Pokud se partner bude snažit pravidelně zvyšovat fyzickou aktivitu, při které dochází k rychlejšímu odbourávání tuků a s nimi i metabolitů THC, případně sauna a pití čistících čajů, může se tento proces mírně urychlit, podotýkám jen mírně. Zásadní pro detoxifikaci stále platí úplná abstinence.
Doby prokazatelnosti z tělních tekutin u THC se pohybují v těchto přibližných obdobích:
moč - 1 až 30 dní (ale lze i déle u každodenních uživatelů, při konzumaci občas do 14 dní)
krev  - do 14 dní (při občasném užití cca týden)
detekce sliny  - jako u krve
Jestli chce mít partner jistotu jak na tom je, může si na své náklady koupit orientační test (v lékárnách a netu jsou běžně prodejné - test THC/moč) a test si v domácích podmínkách provést. Jeho použití je velmi jednoduché (obdobné gravitestu) - vše je podrobně popsáno v příbalovém letáku.
Jinak gratuluji k měsíční abstinenci, to je skvělé. Partner se může mrknout na web věnovaný konopným drogám, zde www.koncimshulenim.cz - je tam plno užitečných informací, také možnost on-line léčby.
Kdyby Vás napadlo se na něco doptat, neváhejte napsat znovu.
S pozdravem, MK