vnější příznaky
pipi
Dobrý den.Můj kamarád nejspíš zase užívá pervitin (po delší pervitinové éře následovalo léčení,pak abstinence a nyní se podle všeho vrací do starých kolejí).Neptám se,jak mu mohu pomoci,to odpovídáte na mnoho dotazů.Spíš bych prosila o vysvětlení jeho minulého stavu:velice rychle se pohyboval,dělal prudká gesta rukama,mluvil zbrkle (toto je u něho normální vzhledem k minulým zkušenostem s pervitinem,alespoň si to myslím) a NAVÍC měl podivné tiky (vyplazoval jazyk a podivně koulel očima).Nevím,zda v tu chvili mohl být pod vlivem nějakých drog,či nikoli.Poradíte mi? Děkuji. Jinak přeji mnoho úspěchů (ale méně klientů - méně závislých).

Odpověděl: Jakub Minařík
No, váš popis vzhledem k situaci vypadá na tiky, resp. nutkavé, stereotypní pohyby které někdy doprovázejí intoxikaci stimulačními látkami. Co z vašeho dotazu jasné není je, v jakém byl psychickém stavu. Párkát jsem viděl podobný stav spolu s mírnou podezřívavostí předcházet toxické psychose. Projděte si stať o pervitinu na našich stránkách, ale v kostce, toxická psychosa je vážná duševní porucha, která může ohrozit život vašeho přítele i těch kteří jsou kolem něj. Pokud jste z Prahy a přítel by chtěl něco s braním dělat, tak v DS SANANIM jsou 2x týdně skupiny pro ty co berou a chtěli by s tím něco dělat, resp. třeba si i jen ujasnit jestli brát chtějí, nebo ne. Náš telefon je 80 31 30, stačí zavolat, řekneme vám kdy a kde. To by šlo?! Abych nezapoměl, pokud nechcete taky začít, tak jediná odpověď na nabídku je ne. Jinak časem přijdete oba. Buďte opatrná. :-)