Domácí úkol
Eli
Dobrý den, nevím zdali sem můj dotaz patří, ale už si nevím rady tak zkouším vše. Studuji na Prazske fakulte a co nejdříve budu povinna odevzdat seminář. Achjo ja se z te chemie snad zblaznim. Tematem zvolenym moji pani profesorkou je \"Výroba pervitinu\" (methyl-phenethyl-amin), tak se ptam na teoretický postup s presnym mnozstvim surovin a vzorec pro vyrobu metamfetaminu. Pomocte. Dekuju.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, Eli.
Bohužel, nezlobte se, ale recepty na výrobu drog opravdu neposkytujeme. Tato Drogová poradna má trochu jiné poslání a to především pomáhat lidem, kteří mají problém s drogami, potažmo jejich blízkým.
Omlouvám se, ale nerozumím tomu. Pokud jste studentkou, můžete si zařídit legitimní odbornou praxi. Tak jak to studenti běžně dělají, tam, kde je třeba, kde se dozví, co potřebují ke svému studiu. Vy píšete anonymně na anonymní poradnu. Nemůžeme vědět, zda nejde o osobu, která má v úmyslu se pokusit pervitin vyrobit.
Také jste jistě slyšela o zákoně ,,Šíření toxikomanie" § 287.
http://www.drogovaporadna.cz/trestni-zakonik.html
Tyto informace Vám poskytnout nemůžeme a ani nechceme. Pokud by Vás zajímalo něco jiného, co nebude ve střetu s etickým kodexem ani legislativou, tak samozřejmě napište kdykoliv znovu.
Děkujeme za pochopení.
Za tým Drogové poradny, Markéta Kordová