Sebedestrukce
Cartman
Hmm, s tím heroinem to ještě platí a myslím si, že to bude platit ještě hodně dlouho (do smrti, takže zas tak dlouho možná ani ne :-) ). A teď momentálně jiný drogy než trávu neužívám. Takže si nemyslím, že bych zase vedl až tak destruktivní život. Jde mi o to, jak je to při tomhle množství a frekvenci škodlivý. Zajímá mě, jestli znáte případ, kdy někdo po trávě zdegeneroval, či ho to jinak psychicky nebo fyzicky zlikvidovalo. Toť vše. Díky.

Odpověděl: Petr Nosek
O škodlivosti marihuany myslím víte dost z našich předchozích odpovědí (nejen Vám, ale i ostatním tazatelům). To, že na marihuanu vzniká psychická závislost asi víte. Dale je to karcinogen, což znamená, že způsobuje rakovinu plic (a nejen plic). Po častém užívání se může dostavit psychoza popř. problemy s kvalitou spermatu (to taky asi není věc o kterou by chlap stál), změny v chováni mohou zpusobit nepochopení okolím. Vice v odkazu canabinoidy. Co je však velmi rizikové ve Vašem případě je fakt, že Vás tráva může přivést zpátky k užívání heroinu či jiných chemických látek. Vše je na Vašm uvážení, z naší strany to však rozhodně není činnost, kterou bychom mohli doporučovat.